niedziela, 23 grudnia 2012

Powrót ♥

Jak dawno mnie tu nie było.! ;O A się strasznie stęskniłam .. I jestem wściekła, że przez ten cholerny brak czasu nawet nie mogłam spokojnie napisać rozdziału, grr ;/ Ale uwaga uwaga, świąteczna niespodzianka... rozdział napisany ! ;P Skorzystałam z okazji, że miałam 'małą kontuzję prawej dłoni na wf'', i przez cały tydzień nic nie pisałam w sql ^^ Boję się zaległości, ale staram się o tym nie myśleć. Więc szczęście w nieszczęściu, rozdział napisany, ale dodam go jutro w Wigilię. Trochę dlatego, że tematyka w opowiadaniu także jest świąteczna, a poza tym to prezent i niespodzianka na święta ode mnie dla Was ;* To do jutra, a tymczasem ubierajcie choinki (kto jeszcze nie ma), lepcie pierogi, ćwiczcie kolędy i w ogóle xD Bye ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz