środa, 9 stycznia 2013

LIBSTER AWARD

*Doris* (za co jej jeszcze raz bardzo bardzo bardzo dziękuję!!! ♥ ) nominowała mnie do LIBSTER AWARD! A co to takiego? Pozwolę sobie ją tu zacytować:

'Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest najczęściej przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.'

Więc może na początku odpowiem na zadane mi pytania ;p : 

1.Co skłoniło Cię do pisania?
 Hm... sama nie wiem. Nudziło mi się któregoś pięknego dnia i zachciało mi się wymyślania jakichś historyjek. No i spodobało mi się! xd

2.Jak długo piszesz?
W sumie to krótko, nawet nie rok.

3.O czym był Twój pierwszy blog?
O dziewczynie, która miała na imię Savannah i wróciła po 10 latach do Los Angeles, gdzie dawniej spędziła dzieciństwo i miała starych znajomych.

4.Czy wiążesz pisanie ze swoją przyszłością?
Kto wie? Miło by było zostać zauważonym. :)

5.W jakich porach najlepiej Ci się pisze?
Nie ma na to zasady. Muszę dostać takiego kopa weny, a wtedy to już idzie jak po maśle.

6.Czy lubisz czytać książki?
Jasne! Jeszcze zależy jakie... I gdybym miała na to wpływ, zmieniłabym listę lektur szkolnych!

7.Wolisz pisać fantastykę czy może jakiś inny gatunek?
Lepiej mi chyba idzie w realistycznych gatunkach niż w fantastyce. ^^

8.Czy rodzina wie o tym, że piszesz?
Tak, wiedzą wiedzą. Ale co jak co, na czytanie moich "dzieł" im nie pozwalam :D

9. Jaki przedmiot jest Twoim zdaniem najgorszy?
Po tym jak poszłam do liceum to w ogóle mało który przedmiot lubię! Hahahahhah.Ale fizyki chyba nigdy nie polubię...

10. Jakie sporty uprawiasz?
Nie jestem jakąś wielką sportsmenką. Czy 'spacering' i jazda na rowerze się liczy? ;3 

11.Jaki lubisz ketchup?
Hahahahahahahahh, najlepsze pytanie! xD Hm, lubię ten pospolity z Międzychodu, ale specyficzny i dobry, kwaśny smak ma ten ketchup z McDonalda, który zawsze w Kauflandzie każę mamie kupować, hahah. ;p 

A teraz blogi nominowane przeze mnie:
1.mrsmalik pisany przez eyelash
2.As long as you love me...♥ pisany przez Swaggie
3. This love is difficult, but it's real ♥ również pisany przez Swaggie         

Sama się dziwię. Czytam tylko 5 blogów, (6 razem z blogiem *Doris*) gdyż reszta albo się skończyła, albo zawieszona. :( Dzięki LIBSTER AWARD na pewno znajdę coś nowego ;3 I zdziwienie numer dwa.. Aż w trzech z nich pojawia się bohater, który zwie się Justin Bieber, a fanką przyznam nie jestem. :) Ale oczywiście też nie hejtuję :) A i jeszcze coś, bo w zacytowanym wyżej tekście jest, że nominuje się blogi z małą liczbą czytelników... Te które nominowałam chyba do takich nie należą, ale co tam :D 

To teraz 11 pytań dla nominowanych:
1. W jaki sposób pisanie stało się Twoim hobby?
2. O czym najbardziej lubisz pisać?
3. Dużo czasu temu poświęcasz?
4. Co poza pisaniem sprawia Ci przyjemność?
5. Jaki zespół/wokalista/wokalistka jest Twoim ulubionym?
6. Hm.. Co najbardziej lubisz jeść? ;d
7. Ulubiony i znienawidzony przedmiot szkolny, z uzasadnieniem oczywiście :)
8. Najcudowniejszy, najpiękniejszy i najlepszy film obejrzany w życiu?
9. Masz jakieś motto życiowe?
10. Zdradź jedno ze swoich marzeń. ;*
11. Najbardziej szalona rzecz zrobiona w życiu? ;p

Dziękuję :)















9 komentarzy:

  1. hahahahahahahhahaha zła Doris, zła. Wprawia ludzi w samozachwyt, jeszcze się rozwydrzysz i co wtedy :D Ale stwierdziłam,że twój blog jest jak najbardziej jednym z moich ulubionych :) Więc gratulacje ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Co skłoniło Cię do pisania?
    Hm... sama nie wiem. Nudziło mi się któregoś pięknego dnia i zachciało mi się wymyślania JAKIŚ historyjek. No i spodobało mi się!

    jakichś*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mam do Ciebie pewne pytanie... Chciałam założyć własnego bloga i zrobić coś w stylu Twojej zakładki "bohaterowie" tylko nie wiem jak... Czy mogłabyś mi pomóc? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że pomogę ;p Musisz najpierw włączyć przegląd swojego bloga (tam masz statystyki i tak dalej), i po prawej stronie jak masz takie malutkie zakładki to klikasz 'strony' i potem 'dodaj stronę'. :))

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję :)
    PS. Nie mogę się oderwać od Twojego bloga! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie na IV rozdział,
    zapach-jego-koszul

    OdpowiedzUsuń