sobota, 5 stycznia 2013

Hej

Tak, wiem, że zanim dodałam dwa ostatnie rozdziały to długo mnie tu nie było. Ale to nie ode mnie zależało, a teraz strasznie mi przykro, że straciłam czytelniczki :( Bo nawet te co obserwują i mają możliwość dowiedzieć się, że jest już nowy rozdział nawet nie wyraziły w komentarzach swojej opinii, a skąd ja mogę wiedzieć ile osób czyta? Liczna wejść to nie wszystko. Więc prosiłabym, żeby albo pod ostatnim rozdziałem.albo pod tym postem... żebyście napisały czy czytacie wgl . Bo tylko i wyłącznie czytelnicy dodają weny. Brak czytelników, komentarzy = brak pomysłów, weny, chęci (mimo, że bardzo lubię to robić).
Angie.
Ps. Z góry dzięki ;*
Ps2. Anonimów prosiłabym o podpisywanie się :)

9 komentarzy:

  1. Ja czytam. Tylko, ze nie lubie komentowac rozdzialow. Prosze pisz dalej. To opo jest swietne! Loovee.

    X.O.X.O.

    PS. Your forever

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem czy mnie jeszcze pamiętasz...
    Od początku czytam twojego bloga, tylko tak jak koleżanka wyżej nie za bardzo lubię komentować. Obiecuję Ci,że jeśli po jakimś rozdziale, będę miała sensowny komentarz w głowie, to go tu napiszę, bo nie chcę pisać co kolejny rozdział, że kurczę jaki świetnie, bo to oczywiste i bezsensu jest pisanie tego ciągle...
    Także tego no, bardzo fajnie, że Jess jest z Jared'em, a nie z Austin'em. Założę się, że w ostatnim rozdziale sylwestrowym, na końcu, to był Lukas. Jestem ciekawa jak to się dalej potoczy. ;)
    Ps. Przepraszam, że przestałam komentować rozdziały, ale naprawdę uwierz mi byłam twoją pierwszą obserwatorką i czytelniczką chyba też i tak długo jak będziesz pisała to opowiadanie, tak długo ja będę je czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to czytam i będę czytała do końca więc proszę pisz bo to opowiadanie jest ekstra i nie mogę się doczekać kiedy będą następne rozdziały i co się w nich wydarzy :)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tego bloga. Nie lubię komentować, bo zapierasz dech w piersiach, a że narazie mogłam czytać wszystkie od początku ( bo dopiero nie dawno zaczęłam go czytać od początku) to nie mogłam komentować, bo już chciałam czytać kolejny. Ale ja czytam tego bloga cały czas i czekam na więcej. Nie śpię po nocach myśląc co będzie dalej, gdyż przerywasz w takich momentach. A twój blog jest taki, ze nie potrafię tego opisać słowami! Kocham tego bloga ( nie ważne ile razy już to napisałam)♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. czytam tego bloga od dawna i mam nadzieję, że nie przestaniesz go pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że czytam i liczę na to, że nie przestaniesz go pisać bo jest cudowny :)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozostanę wierną czytelniczką. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, witam, witam! Zostałaś nominowana do Libster Award!
    http://gemini-blizniaki.blogspot.com/2013/01/libster-award-info.html

    Ps Przepraszam, że nie komentowałam, ale nie miałam za bardzo kiedy. Myślę, że teraz sytuacja się poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czytam i to jest jedyny blog który mnie interesuje! :D Więc.. bravo dla cb! :D Masz ogrommny talent ;)

    OdpowiedzUsuń