sobota, 12 stycznia 2013

Rozdział 25, Part I.



        Zero reakcji. Staliśmy bez ruchu wpatrując się przed siebie. Te 5 metrów, które nas dzieliło było niczym wielka przepaść. Przepaść, co nigdy nie zniknie…
-Jess. – z zamyśleń wyrwał mnie głos Jareda. Spojrzałam na niego. – Wszystko ok?
-Jak najbardziej. – odparłam. Rzuciłam jeszcze tylko krótkie spojrzenie osobie, która wcześniej przykuła moją uwagę.
-Chodźmy stąd. – powiedziałam. Odwróciłam się łapiąc Jareda za nadgarstek i skierowałam się w stronę samochodu.
-Jessica, nie masz zamiaru z nim pogadać?
-Nie.
-Powiem szczerze, ulżyło mi. Jak go zobaczyłem to wystraszyłem się, że wrócicie do siebie.
-Możesz być spokojny.
-Jess! Czekaj! – krzyczały Emma i Grace. – Czemu już jedziecie?
-Widziałam Lukasa, nie mam zamiaru tu dłużej być.
-Jak to Lukasa?! – powiedziały równocześnie.
-No tak to.
-Co się dzieje? – dołączyli do nas Scott i Austin. Nie chciało mi się 10 razy opowiadać tej całej historii. Otworzyłam samochód i zajęłam miejsce pasażera. Jared jeszcze przez kilka minut tłumaczył wszystko, w końcu także wsiadł do auta.
-Gdzie chcesz jechać? – spytał. – Mam zawieść cię do domu?
-Zwariowałeś? Jest dopiero kilkanaście minut po północy, a ja miałam zamiar bawić się do białego rana. Zabierz mnie do jakiegoś klubu.
-Dzisiaj kluby są przepełnione, na pewno w żadnym nie znajdziemy o tej porze miejsca. Znam tylko jedno miejsce, gdzie byśmy się zmieścili..
-To jedźmy tam.
-Nie. Nie chcę cię tam zabierać.
-Dlaczego?
-Niebezpieczne miejsce.
-Przecież będziesz cały czas przy mnie, nic mi się nie stanie.
Mówiąc to, nie wiedziałam w co się pakuję…
_____________________________
Jest to taka zapowiedź rozdziału 25. Krotko, ale to tak specjalnie. Będę tak czasami robić, czyli dzielić rozdziały na mniejsze części, przynajmniej wtedy będę częściej się tu odzywać ;p  Do następnego ;*
Angie. 

8 komentarzy:

  1. Szczeze.... wolalabym wieksze przerwy i dluzsze rozdzialy. Zastanow sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, ja nie powiedziałam, że będę tak robić zawsze, tylko czasami jeśli będę chciała dodać zapowiedź reszty rozdziału.

      Usuń
  2. Czekam na więcej ! ;*
    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam. ; )
    http://completely-different-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam ♥
    craazy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ttp://sooldstory.blogspot.com/ zapraszam, nowy - 4 rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie trzymaj nas tak w niepewności i dodaj drugą część. ! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na nowy szablon, chciałabym rozdział dodać wraz z nowym wystrojem, a nie wiem ile to potrwa. -.- musicie uzbroić się w cierpliwość tak samo jak ja ;-)

      Usuń
  6. No jeśli ci pomoże to dzielenie to oczywiście możesz tak robić. Mi to nie przeszkadza. I w dodatku będzie mniej czekania :) Pamiętaj, rób jak ty tego chcesz, bo to twój blog :d
    No a co do rozdziału czy też tylko jego cześć to ciekawy był i intrygujący. Zastanawia mnie gdzie zawiezie ją Jared :]
    No nie wiem co więcej pisać, więc tylko pozostaje mi czekać na kolejny rozdział spod twojej ręki :>

    [catching-feelings-now.blogspot.com]

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń